Bolečina v mišicah

Športne poškodbe in nategnjene mišice zaradi pretirane obrabe so najpogostejši vzrok za bolečino v mišicah. Tukaj bomo razložili, kako prepoznati in odpraviti bolečino v mišicah.

Lajšajte svoje bolečine

Simptomi bolečine v mišicah

Občutljivost in bolečina med sedenjem in premikanjem sta glavna simptoma poškodovanih mišic.

Če je mišica poškodovana, lahko vnetje povzroči bolečino in otekanje. To se kaže kot občutljivost, ko premaknete ali se dotaknete mišice.

01

Bolečina v mišicah je lahko prisotna tudi med mirovanjem ali pa samo takrat, ko je v uporabi.

02

Taka bolečina je lahko tako blaga, da vas skoraj ne bo motila – ali tako huda, da mišice ne boste mogli uporabljati.

03

Kakšen je vpliv bolečine v mišicah?

Bolečina v mišicah je lahko zelo moteča in onemogoča prosto gibanje. Skoraj vsak človek od časa do časa občuti boleče mišice pri vsakdanjih opravilih kot npr. pri vstajanju iz postelje, hoji po stopnicah ali dvigovanju bremen.

Lajšajte svoje bolečine

Ali ste vedeli?

Že sama beseda mialgija (bolečina v mišicah) izvira iz antične Grčije in je sestavljenka iz besed myos "mišica" in algos "bolečina".

87% ljudi meni, da bolečina negativno vpliva na kvaliteto življenja.*

*Global Pain Index 2014: študija, ki jo podpira GSK, poročilo. Poročilo je na voljo na www.global-pain-index.com. Preverjeno 20.04.2016.

Zakaj občutimo bolečino v mišicah?

Bolečina v mišicah je najpogosteje posledica pretirane obrabe ali manjše poškodbe, npr. zaradi naporne igre tenisa ali padca. Prav tako lahko napetost in stres povzročita bolečino in otrdelost mišic.

Prekomerna aktivnost lahko povzroči bolečine v mišicah

Pretiravanje lahko povzroči bolečino v mišicah

Bolečina v mišicah ponavadi prizadene nekaj mišic ali manjši del telesa, nastane pa zaradi pretirane obrabe ali manjše poškodbe, npr. nateg ali zvin zaradi pretiravanja med jutranjim tekom. Tudi zaradi padca ali spotika se mišica lahko poškoduje in začne boleti.

Stres in bolečine v mišicah

Stres in bolečina v mišicah

Drug pogost vzrok bolečine v mišicah je stres. Ko ste pod stresom, je vaše telo napeto in začne izločati hormone, zaradi katerih se napnejo tudi mišice in postanejo občutljivejše na bolečino. Zato vas lahko predvsem po napornem dnevu na delovnem mestu boli hrbet.

Bolečine so lahko posledica prehlada

Tudi prehladi so lahko vzrok za bolečino in draženje.

Že okužba zaradi navadnega prehlada lahko povzroči bolečino v mišicah.

Strokovno zdravljenje

Bolečina v mišicah pogosto mine po nekaj dneh. Lahko uporabite tudi protibolečinske tablete ali protivnetna zdravila iz lekarne, ki vam bodo pomagala lajšati bolečine - lahko se uporabljajo peroralno, ali se nanašajo direktno na kožo nad mišico. Če bolečina v mišicah postane neznosna, obiščite specialista. Pri njem boste dobili navodila, kako pozdraviti mišico. Vaš zdravnik vas lahko napoti na rentgensko slikanje, slikanje z magnetno resonanco ali CT slikanje, ali pa opravi krvne teste, da izključi druge vzroke.

Kako lajšati bolečino v mišicah:

S trikotno ruto ali berglo podprite prizadeto mesto, da preprečite dodatne poškodbe.
Izogibajte se vajam, ki bi lahko poškodbo še dodatno poslabšale.
Prizadeto mesto hladite z ledom vsake 2–3 ure za 15–20 minut. Led zavijte v brisačo, saj se nikoli ne sme neposredno dotikati kože.
Podnevi uporabite elastične kompresijske obveze za zmanjšanje zatekanja.
Če je možno, dvignite poškodovan del telesa nad nivo srca, saj se tako lahko oteklina zmanjša.

Raziščite našo ponudbo

Preberite, kako vam naši izdelki lahko pomagajo

Odkritje ponudbo izdelkov Voltaren Emulgel in izberite pravo zdravilo za lajšanje bolečine.

Preberite več

Izdelek Voltaren Emulgel

Preberite več

Kaj je vnetje?

Spoznajte procese, ki povzročajo vnetje, kaj se pri tem dogaja in kako se vnetje kaže v telesu...

Preberite več

Vse, kar morate vedeti o lajšanju bolečin

Tukaj bomo razložili, kako vam lahko različne vrste produktov pomagajo pri lajšanju bolečin in kako izbrati pravi produkt za vašo bolečino...

Preberite več

Vaje za lajšanje bolečine v križu

Gibanje je najboljši način za lajšanje bolečine v hrbtu. Tukaj je nekaj nasvetov, s katerimi boste ostali aktivni.

* Global Pain Index 2014: študija, ki jo podpira GSK, poročilo. Poročilo je na voljo na www.global-pain-index.com. Preverjeno 20.04.2016.

Preberite več
94 % ljudi ima bolečine v hrbtu, zlasti v križu 94 % ljudi ima bolečine v hrbtu, zlasti v križu